Naše práce mluví za nás

Vodafone e-shop

Největší výzva v rámci projektu

Mimo jiné bylo klíčové navrhnout architekturu tak, aby do budoucna umožňovala další rozvoj a rozšiřování. Protože propozice se neustále mění a e-shop na nové podmínky musí rychle reagovat.

Na samotném začátku

Vodafone Czech Republic se rozhodl řešit svůj e-shop nezávisle na skupinovém řešení a hledal partnera pro custom vývoj tohoto řešení.

Jak jsme s klientem hledali řešení

Zadání obsahovalo jasné business cíle a společně s klientem jsme hledali cestu, jak jich nejlépe dosáhnout. Od začátku nás těšil vzájemný partnerský přístup, který se časem ještě prohloubil a přetrvává dodnes.

Jak to celé dopadlo

Klientovi se potvrdilo, že vyvinout lokální řešení dává daleko lepší možnosti kontroly a přináší flexibilitu. Na průběžné změny trhu i legislativy pak může lépe reagovat a tím získává výhody před konkurencí.

A co dál?

Věříme, že s klientem máme vztahy, které se jen tak nezpřetrhají a naše vzájemná spolupráce bude mít pokračování. 

Klient říká:

„MF je pro nás dlouhodobý a stabilní parťák, který nás nenechá ve štychu a všechna naše složitá zadání nějak vyřeší.“

Naše další projekty

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy screenshot

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy

Klient se rozhodl modernizovat svoji samoobsluhu nejen vizuálně, ale také z pohledu performance. Rychlost odezvy pro uživatele pro něj byla na prvním místě.

Více o redesignu samoobsluhy O2 Family

Letiště - rezervační systém pro školení screenshot

Letiště - rezervační systém pro školení

Vyhráli jsem tendr na rezervaci a evidenci účastníků školení personálu a dodavatelských subjektů Letiště Praha. Klient měl tentokrát hodně přesnou představu ohledně svých požadavků a cílů.

Více o rezervačním systému Letiště Praha

Contin screenshot

Contin

Klient potřeboval pro svůj rostoucí business systém „na míru“ pro správu jednotlivých likvidací. Trh takové řešení nenabízel, bylo tedy potřeba je vyvinout – úkol pro nás.

Více o Continu COS