Naše práce mluví za nás

Redesign Samoobsluhy Moje O2 Family

Největší výzva v rámci projektu

Samoobsluhu spravujeme již od jejího počátku. Rostoucí počet zákazníků O2 Family však před nás postavil výzvu razantně zvýšit její výkonnost. Povedlo se. Každý měsíc rozesíláme desetitisíce faktur a zpracováváme požadavky tisíců zákazníků.

Na samotném začátku

Klient se rozhodl modernizovat svoji samoobsluhu Moje O2 Family nejen vizuálně, ale také z pohledu performance. Rychlost odezvy na podněty uživatelů pro něj byla na prvním místě.

Jak jsme s klientem hledali řešení

K dosažení požadovaných performance výsledků bylo nutné použít nejmodernější technologie – konkrétně PHP framework Symfony a správu front RabbitMQ. Vzhledem k šíři spektra uživatelů a používaných zařízení bylo také zásadní zajistit plnou responzivitu, aby samoobsluha byla uživatelsky přívětivá pro zákazníky, zaměstnance poboček i call centra.

Jak to celé dopadlo

Redesign samoobsluhy přinesl nejen příjemnější a přehlednější rozhraní pro uživatele, ale zejména zásadně urychlil klientovy byznys procesy. Import, generování a emailová rozesílka faktur, které dříve trvaly desítky hodin, jsou dnes záležitostí několika minut.

A co dál?

Zákaznická samoobsluha vyžaduje péči, která nikdy nekončí. Každou novou službu, kterou klient nabízí, je nutné zpřístupnit jeho zákazníkům. Důvěry, kterou nám svěřením projektu dává najevo, si nesmírně ceníme.

Naše další projekty

Letiště - rezervační systém pro školení screenshot

Letiště - rezervační systém pro školení

Vyhráli jsem tendr na rezervaci a evidenci účastníků školení personálu a dodavatelských subjektů Letiště Praha. Klient měl tentokrát hodně přesnou představu ohledně svých požadavků a cílů.

Více o rezervačním systému Letiště Praha

Renomia - Contact screenshot

Renomia - Contact

Klient RENOMIA se na nás obrátil s požadavkem vyvinout platformu, jejímž prostřednictvím by se zákazníkům zobrazovala vybraná data z interního informačního systému. Samozřejmě za předpokladu dodržení všech bezpečnostních podmínek. 

Více o Renomia - Contact

Contin screenshot

Contin

Klient potřeboval pro svůj rostoucí business systém „na míru“ pro správu jednotlivých likvidací. Trh takové řešení nenabízel, bylo tedy potřeba je vyvinout – úkol pro nás.

Více o Continu COS