Naše práce mluví za nás
Redesign Samoobsluhy Moje O2 Family
- Realizace projektu: 2014 –2021
- Webová adresa: https://moje.o2family.cz/
Největší výzva v rámci projektu
Samoobsluhu spravujeme již od jejího počátku. Rostoucí počet zákazníků O2 Family však před nás postavil výzvu razantně zvýšit její výkonnost. Povedlo se. Každý měsíc rozesíláme desetitisíce faktur a zpracováváme požadavky tisíců zákazníků.
Na samotném začátku
Klient se rozhodl modernizovat svoji samoobsluhu Moje O2 Family nejen vizuálně, ale také z pohledu performance. Rychlost odezvy na podněty uživatelů pro něj byla na prvním místě.
Jak jsme s klientem hledali řešení
K dosažení požadovaných performance výsledků bylo nutné použít nejmodernější technologie – konkrétně PHP framework Symfony a správu front RabbitMQ. Vzhledem k šíři spektra uživatelů a používaných zařízení bylo také zásadní zajistit plnou responzivitu, aby samoobsluha byla uživatelsky přívětivá pro zákazníky, zaměstnance poboček i call centra.
Jak to celé dopadlo
Redesign samoobsluhy přinesl nejen příjemnější a přehlednější rozhraní pro uživatele, ale zejména zásadně urychlil klientovy byznys procesy. Import, generování a emailová rozesílka faktur, které dříve trvaly desítky hodin, jsou dnes záležitostí několika minut.
A co dál?
Zákaznická samoobsluha vyžaduje péči, která nikdy nekončí. Každou novou službu, kterou klient nabízí, je nutné zpřístupnit jeho zákazníkům. Důvěry, kterou nám svěřením projektu dává najevo, si nesmírně ceníme.