Naše práce mluví za nás

Contin COS

Největší výzva v rámci projektu

Vžít se do role budoucích uživatelů systému COS a definovat, co jim pomůže maximálně zefektivnit jejich práci.

Na samotném začátku

Náš klient Contin potřeboval pro svůj rostoucí business systém „na míru“ pro správu jednotlivých likvidací. Trh takové řešení nenabízel, bylo tedy potřeba je vyvinout – úkol pro nás.

Jak jsme s klientem hledali řešení

Na začátku stála dlouhá analýza, v rámci níž jsme společně popsali procesy a navrhli, jak vše řešit v online prostředí.

Jak to celé dopadlo

Systém COS splnil očekávání klienta, a hlavně jsme nastartovali dlouhodobou spolupráci. Systém posouváme neustále dále, spolu s tím, jak roste business na straně klienta.

A co dál?

Jsme dohodnuti na vizi postupného vývoje druhé generace. Už na tom pracujeme...

Klient říká:

Systém je vyladěný tak, že přesně odpovídá našim potřebám. 
Ale i tak je nutné společně neustále vymýšlet, jak ho posouvat dál a zefektivňovat náš business.

Naše další projekty

Renomia - Contact screenshot

Renomia - Contact

Klient RENOMIA se na nás obrátil s požadavkem vyvinout platformu, jejímž prostřednictvím by se zákazníkům zobrazovala vybraná data z interního informačního systému. Samozřejmě za předpokladu dodržení všech bezpečnostních podmínek. 

Více o Renomia - Contact

Vodafone - eShop screenshot

Vodafone - eShop

Vodafone Czech Republic se rozhodl řešit svůj e-shop nezávisle na skupinovém řešení a hledal partnera pro custom vývoj tohoto řešení.

Více o Vodafone - eShop

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy screenshot

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy

Klient se rozhodl modernizovat svoji samoobsluhu nejen vizuálně, ale také z pohledu performance. Rychlost odezvy pro uživatele pro něj byla na prvním místě.

Více o redesignu samoobsluhy O2 Family