Hledáme

Copywriter

#copywriter #socialmedia #czechlanguage #englishlanguage #copywriterlife #microsites

Do naší kreativní divize DIGITAL Vision, hledáme nadšeného copíka.

Píšeš, protože Tě to baví a už máš něco málo za sebou? Hledáme copywritera pro on-line, tedy weby, microsites, sociální sítě, kampaně apod. Nehledáme redaktora, PR specialistu, pisálka dlouhých článků, ale někoho kdo dokáže výstižně a úderně vypíchnout podstatu věci. Pošli nám svůj životopis a připoj se k nám.

Nechybí ti

  • Velmi dobrá znalost českého a ideálně i anglického jazyka.
  • Umíš kreativně psát, nemáš problém vymýšlet content od A do Z a práce s obsahem pro tebe nekončí vytvořením textů.
  • Nemusíš být kovaný/kovaná v technologiích, jde o umění zacházet s textem a ochotu učit se novinky.

Tvou výhodou bude

  • Baví tě psát o nových věcech a hledat k nim informace u profíků, kteří je mají v rukávu (jen je musíš umět získat).
  • Máš pár let zkušenosti a zjistil jsi, že texty jsou tvořeny příběhy a příběhy zase tvoří celé firmy a obory.

Kam se u nás můžeš posunout?

  • Podpoříme tě, ať se budeš chtít rozvíjet v kterékoli ze složek svojí pracovní náplně. U nás si sáhneš také na pokročilé nástroje a když ti to půjde, rádi ti svěříme i náročnější úkoly z dané oblasti.
  • Ze vzdělávacích benefitů si u nás můžeš pořídit knížky, online kurzy i vstupné na konference a školení podle toho, co tě zajímá.

Co ti ještě nabídneme?

  • Máme fajn kolektiv – občas si zajdeme společně na pivo, už jsme byli na firemním golfu nebo beach volejbalu a pořádáme různé společné akce.
  • V kanceláři máme fotbálek a šipky.
  • Máme pružnou pracovní dobu a každý občas využijeme možnost pracovat z domova.
  • Vedle těch vzdělávacích máme i benefity pro vlastní potřebu – můžou to být třeba stravenky nebo karta Multisport, se kterou se dostaneš do většiny fitek a bazénů.

Nejsme továrna na hromadu jednoduchých webů, naším cílem je tvorba zajímavých a složitých aplikací. Děláme všechno pro splnění cílů a řešení potřeb významných klientů, jakými jsou např. Vodafone, Hypoteční banka, O2 Family nebo Renomia.

V našem dvacetičlenném agilním týmu pracujeme na mnoha klientských projektech i na rozvoji interních projektů. Jsme agilní vůči klientům i při úpravách vnitřních procesů. Všichni členové týmu mají možnost se podílet na směřování firmy, protože nejsme direktivně řízená firma a nedíváme se na vše jen přes business.

Chceš s námi pracovat?

Jen 20 % lidí na světě dělá práci, kterou mají rádi. Počítáme se mezi ně. Potkáváme se často i mimo pracovní dobu – obvykle při sportu nebo u grilu. Tým se rozšiřuje, ale lidé odcházejí málokdy a dveře tu nebouchají. To všechno jsou pro nás dobrá znamení.