Naše práce mluví za nás

Renomia Contact

Největší výzva v rámci projektu

Správě definovat způsob integrace a základní architekturu Zákaznického portálu Renomia Contact s ohledem na jeho dlouhodobý rozvoj. 

Na samotném začátku

Klient RENOMIA se na nás obrátil s požadavkem vyvinout platformu, jejímž prostřednictvím by se zákazníkům zobrazovala vybraná data z interního informačního systému. Samozřejmě za předpokladu dodržení všech bezpečnostních podmínek. 

Jak to celé dopadlo

Zákaznický portál již řadu let plní svůj účel a došlo i k masivnímu rozvoji, který jsme mohli opřít právě o pečlivou přípravu na začátku projektu. Vznikají klony aplikace a plní pro klienta jeho další business cíle. 

A co dál?

Projekt určitě nekončí. Probíhá analýza a návrh architektury již třetí generace.

Ze strany klienta cítíme respekt a vzájemnou důvěru. Vnímá nás jako stabilního partnera, který zná jejich prostředí a dokáže díky tomu plnit požadavky a to i v případě, že záměr není popsán do úplného detailu.

Naše další projekty

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy screenshot

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy

Klient se rozhodl modernizovat svoji samoobsluhu nejen vizuálně, ale také z pohledu performance. Rychlost odezvy pro uživatele pro něj byla na prvním místě.

Více o redesignu samoobsluhy O2 Family

Contin screenshot

Contin

Klient potřeboval pro svůj rostoucí business systém „na míru“ pro správu jednotlivých likvidací. Trh takové řešení nenabízel, bylo tedy potřeba je vyvinout – úkol pro nás.

Více o Continu COS

Letiště - rezervační systém pro školení screenshot

Letiště - rezervační systém pro školení

Vyhráli jsem tendr na rezervaci a evidenci účastníků školení personálu a dodavatelských subjektů Letiště Praha. Klient měl tentokrát hodně přesnou představu ohledně svých požadavků a cílů.

Více o rezervačním systému Letiště Praha