Naše práce mluví za nás

Renomia Contact

Největší výzva v rámci projektu

Správě definovat způsob integrace a základní architekturu Zákaznického portálu Renomia Contact s ohledem na jeho dlouhodobý rozvoj. 

Na samotném začátku

Klient RENOMIA se na nás obrátil s požadavkem vyvinout platformu, jejímž prostřednictvím by se zákazníkům zobrazovala vybraná data z interního informačního systému. Samozřejmě za předpokladu dodržení všech bezpečnostních podmínek. 

Jak to celé dopadlo

Zákaznický portál již řadu let plní svůj účel a došlo i k masivnímu rozvoji, který jsme mohli opřít právě o pečlivou přípravu na začátku projektu. Vznikají klony aplikace a plní pro klienta jeho další business cíle. 

A co dál?

Projekt určitě nekončí. Probíhá analýza a návrh architektury již třetí generace.

Ze strany klienta cítíme respekt a vzájemnou důvěru. Vnímá nás jako stabilního partnera, který zná jejich prostředí a dokáže díky tomu plnit požadavky a to i v případě, že záměr není popsán do úplného detailu.

Naše další projekty

Contin screenshot

Contin

Klient potřeboval pro svůj rostoucí business systém „na míru“ pro správu jednotlivých likvidací. Trh takové řešení nenabízel, bylo tedy potřeba je vyvinout – úkol pro nás.

Více o Continu COS

Vodafone - eShop screenshot

Vodafone - eShop

Vodafone Czech Republic se rozhodl řešit svůj e-shop nezávisle na skupinovém řešení a hledal partnera pro custom vývoj tohoto řešení.

Více o Vodafone - eShop

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy screenshot

Moje O2 Family - Redesign Samoobsluhy

Klient se rozhodl modernizovat svoji samoobsluhu nejen vizuálně, ale také z pohledu performance. Rychlost odezvy pro uživatele pro něj byla na prvním místě.

Více o redesignu samoobsluhy O2 Family