Hledáme

Junior Graphic Designer

#Figma #photoshop #creative #online #digital #design #3D

Do naší kreativní divize DIGITAL Vision hledáme nadšeného grafika.

Nechybí ti

  • Máš zkušenost s přípravou bannerů a postů na sociální sítě.
  • Umíš s Photoshopem (to je jediná věc, přes kterou fakt nejede vlak :))
  • Máš přehled i o dalších programech Adobe Creative Cloud (Illustrator, InDesign, After Effects). Pracujeme i s dalšími nástroji (např. Figma), takže se hodí, pokud s nimi máš taky zkušenost nebo se zvládneš rychle zorientovat.
  • Pečlivost a cit pro detail.
  • Kreativní nápady, nadšení a tvůrčí zápal.

Tvou výhodou bude

  • Tvým směrem je modelování ve 3D, ilustrace, vektorová grafika apod.
  • Pokud máš zájem zkoušet a učit se pořád nové věci.

Kam se u nás můžeš posunout?

  • Podpoříme tě, ať se budeš chtít rozvíjet v kterékoli ze složek svojí pracovní náplně. U nás si sáhneš také na pokročilé nástroje a když ti to půjde, rádi ti svěříme i náročnější úkoly z dané oblasti.
  • Ze vzdělávacích benefitů si u nás můžeš pořídit knížky, online kurzy i vstupné na konference a školení podle toho, co tě zajímá.

Co ti ještě nabídneme?

  • Máme fajn kolektiv – občas si zajdeme společně na pivo, už jsme byli na firemním golfu nebo beach volejbalu a pořádáme různé společné akce.
  • V kanceláři máme fotbálek a šipky.
  • Máme pružnou pracovní dobu a každý občas využijeme možnost pracovat z domova.
  • Vedle těch vzdělávacích máme i benefity pro vlastní potřebu – můžou to být třeba stravenky nebo karta Multisport, se kterou se dostaneš do většiny fitek a bazénů.

Nejsme továrna na hromadu jednoduchých webů, naším cílem je tvorba zajímavých a složitých aplikací. Děláme všechno pro splnění cílů a řešení potřeb významných klientů, jakými jsou např. Vodafone, Hypoteční banka, O2 Family nebo Renomia.

V našem dvacetičlenném agilním týmu pracujeme na mnoha klientských projektech i na rozvoji interních projektů. Jsme agilní vůči klientům i při úpravách vnitřních procesů. Všichni členové týmu mají možnost se podílet na směřování firmy, protože nejsme direktivně řízená firma a nedíváme se na vše jen přes business.

Chceš s námi pracovat?

Jen 20 % lidí na světě dělá práci, kterou mají rádi. Počítáme se mezi ně. Potkáváme se často i mimo pracovní dobu – obvykle při sportu nebo u grilu. Tým se rozšiřuje, ale lidé odcházejí málokdy a dveře tu nebouchají. To všechno jsou pro nás dobrá znamení.