Reference
Vodafone
Twitter Chat
Vodafone Twitter Chat byla aplikace na podporu komunikace se stávajícími a potenciálními zákazníky operátora i dalšími uživateli Twitteru. Vedle Facebooku a firemního blogu komunikuje Vodafone jako jedna z mála firem otevřeně se zákazníky i na mikrobologovací platformě Twitter. Twitterová aplikace od MEDIA FACTORY měla parametry „on-line chatu s osobností", byla však vyhrazena pouze vlastníkům účtů na Twitteru. Registrovaný uživatel Twitteru mohl zadat svůj dotaz v předdefinovaném tvaru, který se následně díky rozpoznávacímu znaku zařadil do fronty v administračním rozhraní chatu. Na přesměrované dotazy se v aplikaci mohlo odpovědět několika snadnými kroky. Odeslané odpovědi se kromě Twitteru zobrazovaly rovněž ve veřejné části chatu na stránkách společnosti Vodafone. Aplikace využívala potenciál Twitteru, zjednodušila jeho ovládání a pomáhala odlišit rozličná témata komunikace. Odpovědi navíc mohly překročit standardní limit Twitteru 140 znaků, což pro interview bylo téměř nezbytné.
Spuštění projektu:
Březen 2010
Podobné reference
Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!