Reference

Vodafone

PromoKit

 Vodafone PromoKit

PromoKit představuje interní informační systém pro řízení objednávek reklamních a dalších podpůrných materiálů v prodejní síti Vodafonu s nastavitelným workflow a funkcí generování podkladů. Je určen obchodním partnerům telekomunikační společnosti a jeho hlavním přínosem je především značné zjednodušení a zefektivnění distribuce marketingových materiálů v rámci prodejní sítě.

PromoKit urychluje cestu vedoucí od objednávky promo předmětu k jeho faktické výrobě. Složitou a nákladnou komunikaci mezi Vodafonem a franchisanty (maily, tabulky, telefony) nahradil systém, který exaktně definuje role a oprávnění jednotlivých uživatelů, umožňuje vyhodnocování všech procesů a šetří tím spoustu času, práce a peněz, ale také tuny papíru, inkoustu a dalších materiálů. Prostřednictvím systému je totiž řízena výroba opravdu širokého spektra předmětů - od vizitek, formulářů a certifikátů až po billboardy. PromoKit tak přispívá nejen k hospodárnosti, ale dělá čest také ekologické pověsti společnosti.

Spuštění projektu:

Září 2011

Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!

Sdílejte na síti:

Napište nám

Zaujali jsme Vás? Neváhejte nás kontaktovat, rádi se Vám ozveme zpět. Pište na e-mail info@mediafactory.cz nebo využijte kontaktní formulář.