Reference

CzechTourism

Kampaň

Kampaň pro CzechTourism
Kampaň pro CzechTourism

Agentura CzechTourism spustila půlroční kampaň, jejíž těžiště stálo na portálech GetPragued a GetCzeched. Prahu a celou Českou republiku na nich přestavila pomocí článků ve čtyřech tematických okruzích. Cílem kampaně bylo zviditelnění Prahy a České republiky v očích cizinců.

Jelikož šlo o náročný úkol, přibrali jsme do našeho týmu pražského krysaříka Edu, který se v průběhu kampaně stal hrdým reprezentantem České republiky na sociálních sítích. Dopad kampaně se sloganem „GetPragued/Get Czeched“ byl bez nadsázky celosvětový. Primárně jsme cílili na obyvatele USA, Velké Británie, Německa, Francie, Itálie, Španělska, Švédska, Indie a Číny, ale nakonec se do ní zapojili lidé ze 162 zemí světa. Cílovou skupinou byli muži i ženy středního věku, které jsme se snažili přesvědčit, že naše malá země uprostřed Evropy stojí za návštěvu.

Podpora kampaně probíhala formou display bannerů, PPC inzerátů, facebookové stránky a také FacebookAds. Také probíhala soutěž o pobyt v Praze.

Zobrazit On-Line

Spuštění projektu:

Duben 2012

Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!

Sdílejte na síti:

Napište nám

Zaujali jsme Vás? Neváhejte nás kontaktovat, rádi se Vám ozveme zpět. Pište na e-mail info@mediafactory.cz nebo využijte kontaktní formulář.