REFERENCE

Ferrero

Web pro Mléčný řez

Web pro Mléčný řez

Web rozvíjí hlavní myšlenku kampaně, že Mléčný řez je tou nejlepší volbou v čase mezi jídly, a zároveň přizpůsobuje komunikaci širšímu cílení. Půjčili jsme si chladničku z televizního spotu a při vstupu na web ji necháváme přistát na stránce úplně stejně jako v reklamě. Tenhle chladicí box rozhodně není tuctový – jak naznačuje jeho název „Magická lednice". Když napíšete název (nejenom) jídla a otevřete chladničku, najdete v ní přesně to, co jste si přáli.

Součástí kampaně byla soutěž založená právě na podivuhodných vlastnostech Magické lednice. Stačilo uhodnout, které jídlo budou uživatelé zadávat do aplikace nejčastěji, a soutěžící mohl vyhrát stylový flash disk. A pokud poslali jídlo, které nikdo během soutěže do Magické lednice nezadal, mohli vyhrát skvělý chytrý telefon.

Zobrazit On-Line

Spuštění projektu:

Leden 2012

Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!

Sdílejte na síti:

Napište nám

Zaujali jsme Vás? Neváhejte nás kontaktovat, rádi se Vám ozveme zpět. Pište na e-mail info@mediafactory.cz nebo využijte kontaktní formulář.