Reference

Česká pošta

Webové stránky

Pro hlavní webový portál České pošty jsme na začátku roku 2014 připravili zcela nově přepracovaný grafický návrh, který vystihuje požadavky zadavatele na moderní vzhled a zároveň nabízí intuitivní ovládání a přehlednou strukturu. Společně s grafickým návrhem jsme zpracovali HTML šablony, které jsou nasazeny na podnikovém portálu Liferay, založeném na jazyce Java.

Při tvorbě nové grafické podoby webu byl kladen velký důraz na funkčnost, použitelnost a přístupnost nových stránek. Neméně pozornosti jsme soustředili na logiku navigace, kde se nám podařilo vhodně kombinovat hierarchickou, kontextovou a drobečkovou navigaci s produktovým rozcestníkem. Dalšími plusy byl také vyšší uživatelský komfort, fulltextové vyhledávání po celém webu či systém pro zasílání novinek. Cílem webové prezentace bylo představit zákazníkům celkový přehled nabízených produktů a služeb, podat informace o jednotlivých pobočkách či možnost sledování zásilek. Nově došlo také k oddělení informací týkajících se online elektronických služeb. Ty jsou situovány do virtuální pobočky, pro kterou jsme rovněž připravovali grafický návrh a HTML šablony.          

Zobrazit On-Line

Spuštění projektu:

Březen 2014

Získaná ocenění:

1. místo kategorie Transport, WebTop100 2009

WebTop100

1. místo celkového žebříčku WebTop100 2010

1. místo kategorie Transport, WebTop100 2010

1. místo kategorie Transport, WebTop100 2011

Líbí se vám ukázky? Kontaktujte nás, domluvíme spolupráci!

Sdílejte na síti:

Napište nám

Zaujali jsme Vás? Neváhejte nás kontaktovat, rádi se Vám ozveme zpět. Pište na e-mail info@mediafactory.cz nebo využijte kontaktní formulář.