SEO a PPC

Optimalizace pro vyhledavače (SEO) je způsob, jak dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. SEO se zaměřuje na tzv. přirozené odkazy, což jsou neplacené výsledky fulltextového vyhledávání. Kromě nich lze využít i placených služeb a dosáhnout předních pozic ve vyhledávačích také s pomocí PPC (Pay-per-click).

Výsledkem SEO je vyšší návštěvnost cílových internetových stránek a také vyšší konverze. Správně provedená optimalizace usnadní cestu zákazníkům k vám.

PPC (Pay-per-click) představuje systém internetové reklamy, v němž platíte pouze za uskutečněné prokliky bez ohledu na počet zobrazení reklamního sdělení. PPC zároveň umožňuje relativně velmi přesné cílení pomocí souboru klíčových slov a přesného určení webů a portálů, na nichž se má reklamní sdělení zobrazovat.

V režimu pay-per-click lze nabízet i klasickou display reklamu, jako jsou bannery, a díky neustálému rozvoji možností na velkém množství webů a portálů i datově náročnější videoreklamu. PPC reklama se prosazuje také na sociálních sítích, které jsou vzhledem k velkému počtu uživatelů jedním z nejzajímavějších současných médií.

Sdílejte na síti:

Napište nám

Zaujali jsme Vás? Neváhejte nás kontaktovat, rádi se Vám ozveme zpět. Pište na e-mail info@mediafactory.cz nebo využijte kontaktní formulář.