Aktuality

19. března 2012

Spuštěním webu BEST startuje spolupráce MEDIA FACTORY s výjimečným klientem

BEST je lídrem domácího trhu s betonovými tvarovkami. Stoprocentně česká firma poráží konkurenci inovativním, prozákaznicky orientovaným a etickým přístupem k podnikání. MEDIA FACTORY v těchto dnech spustila nové webové stránky společnosti a chystá se na řadu dalších společných projektů.

Bestovku znáte z ulice. Díky MEDIA FACTORY ji najdete i na internetu

Značku BEST můžete číst třemi způsoby. Zaprvé jako synonymum domácí betonové dlažby. Zadruhé jako synonymum domácího podnikatelského úspěchu. Zatřetí jako synonymum kvality bez ohledu na státní příslušnost. Všechny tři způsoby čtení jsou správné a všechny tři jsou přesné. Chcete-li důkaz, navštivte web www.best.info , přečtěte si fascinující příběh společnosti a seznamte se s jejími výrobky. Webové stránky ve spolupráci s klientem navrhla, nadesignovala, naprogramovala a na svém CMS Baseon spustila MEDIA FACTORY. Nyní se žižkovská agentura připravuje na realizaci dalších on-line projektů. Půjde mj. o PPC kampaně a průběžnou optimalizaci pro vyhledávače - neboli SEO. Díky této podpoře by už brzy každý, kdo hledá pomoc při budování zahrady, terasy, domu či plotu, měl na internetu najít tu nejlepší odpověď. BEST.

On-line komunikace pod patronátem MEDIA FACTORY pomůže prodeji

MEDIA FACTORY postavila nový web BEST na jednoduché premise, jíž se řídí v podstatě veškerý současný webdesign. Jen takové stránky jsou dobré, najde-li na nich uživatel to, co hledá. Za tím účelem využila agentura své know-how v oblasti uživatelského testování a provedla sérii simulací reálných situací na reprezentativním uživatelském vzorku. Webová architektura nové on-line prezentace BEST je tak postavena na empirických základech. Také design internetových stránek ctí korporátní identitu BEST a webdesignéři MEDIA FACTORY se při jeho vytváření řídili pravidly jednoduchosti a účelnosti. Opět tím vycházejí vstříc uživatelům a jejich potřebě relevantních informací.

Struktura a vzhled webu však na druhé straně pomáhají také společnosti BEST efektivněji prodávat produkty, které vyrábí. To, že návštěvník stránek díky přehlednému on-line katalogu rychle a správně identifikuje výrobek, který se hodí k realizaci jeho plánů a že se dozví o principech unikátních vzorkoven nazývaných ARCH CENTRA, případně o existenci BEST studií, kde se mu dostane profesionálního poradenství, to všechno usnadňuje komunikaci se zákazníky, vede k jejich většímu komfortu, snižuje náklady na straně firmy a přispívá k vylepšení (už tak úctyhodné) obchodní bilance.

SEO, PPC a další on-line alchymie

Aby nové webové stránky BEST dobře sloužily svému účelu, potřebují k tomu už jen jediné. Návštěvníky. Ne že by návštěvnost předchozího webu nebyla slušná, ale nástroje moderního on-line marketingu jí bezpochyby mohou ještě podstatně vylepšit. Proto se pracovníci MEDIA FACTORY v další etapě spolupráce se společností BEST zaměří na problematiku vizibility webu na internetu a posílení trafficu. Budou k tomu sloužit samozřejmě nástroje SEO, dále PPC inzeráty, ale také dlouhodobé zkvalitňování obsahu samotných stránek. V současné chvíli se připravuje on-line kalkulátor a konfigurátor výrobků.

Sdílejte na síti: