Aktuality

17. února 2015

Nová kampaň na Kia Sorento od MEDIA FACTORY / Digital Vision

V polovině února spatřila světlo světa digitální kampaň na Kia Sorento nové generace, kterou jsme připravili – jak jinak – pro Kia Motors Czech.

Cílem bylo představit luxusní a chytrou výbavu nového Sorenta, a přivést potenciální zákazníky k dealerům, kde si mohou vůz naostro vyzkoušet a pokochat se jeho křivkami zvenku i zevnitř. 

Centrem kampaně byla microsite. A protože si Sorento poradí stejně dobře ve městě jako na rozježděné polní či lesní cestě (a také proto, že „jeden obraz vydá za tisíc slov“), obsahem microsite je především videocontent s autem v akci v obou prostředích. Během sledování videí tak uživatelé pohodlně získají přehled o všech vyspělých technologických vychytávkách nového Sorenta a prohlédnou si jejich využití v konkrétních situacích. Poté následuje výzva k objednání testovací jízdy u dealera.

Kampaň bez problémů běží kromě PC, Maců i na tabletech a vznikla i sexy mobilní varianta pro smartphony.

Microsite včetně video postprodukce vznikla kompletně in-house, tedy pouze s využitím interních zdrojů z MEDIA FACTORY  a Digital Vision.

Kromě microsite jsme v rámci kampaně připravili i e-mailing, tiskové matriály pro dealery Kia, on-line speciály, vznikla i speciální modelová stránka s detailními informacemi a samozřejmě i kampaň na relevantních sociálních sítích.

Ale dost řečí, podívejte se na výsledek sami! Klikněte na http://sorento.kia.cz/ a objevte nové Kia Sorento na vlastní oči i uši – video je se zvukem a ta krásná hudba rozhodně stojí za to!

Sdílejte na síti: