Aktuality

8. dubna 2016

MF + VF = VSL

aneb proč je Vodafone jedním z našich nejoblíbenějších klientů

Fungujeme spolu už krásných 8 let a tvoříme společně několik interních systémů i velmi dobře viditelný prezentační web a e-shop. Na všech projektech jsme se za tu dobu posunuli o několik redesignů a několik generací CMS ke stále modernějším technologickým řešením.

Co svorně říká o spolupráci „červený“ tým MEDIA FACTORY?  „Ve Vodafonu jsou lidi, kteří rozumí jak marketingu, tak i webům a jejich technologii, a mají jasnou představu, co chtějí.“ A to je klíčové. Na obou stranách máme zaběhlé postupy a procesy, pravidelné termíny a hlavně snahu a chuť dělat věci perfektně. A to včetně toho, co není na první pohled vidět, jako je refactoring kódu nebo ladění performance.

A ačkoli to může znít jako otřepaná fráze, i tady se nám potvrzuje, že komunikace je základem úspěchu. Ptáte-li se tedy na recept na kvalitní a příjemnou spolupráci, odpovědí je: oboustranná otevřenost a prostor a chuť řešit věci systematicky a do detailu.

Díky těmto – dá se říci ideálním – podmínkám jsme to taky všechno „vychytali“ a získali pro Vodafone.cz ocenění za nejlepší firemní web roku 2015 v anketě WebTop100, s až neskutečným hodnocením 100 %. I tento úspěch se tak může zařadit k důvodům, proč mají členové našeho VF týmu svou práci rádi a nestydí se s ní pochlubit.

Těšíme se na nové projekty, další rozvoj těch stávajících i další zajímavé příležitosti ke spolupráci…

Sdílejte na síti: