Aktuality

12. června 2012

MEDIA FACTORY digitálním konzultantem České pojišťovny

Počínaje pondělím 11. června se agentura MEDIA FACTORY stává konzultantem České pojišťovny pro oblast digitálního marketingu.

Myslet strategicky znamená nenechat nic náhodě

Česká pojišťovna, společnost s dlouholetou tradicí a silným postavením na místním trhu, hledala agenturu, která nebude pouhým realizátorem požadavků, ale především konzultantem, strategickým partnerem a poradcem v záležitostech pole digitálního marketingu.  Právě tyto služby jsou klíčem k efektivnímu fungování vzájemné spolupráce, kterou v tuto chvíli započínáme v rámci kampaně na cestovní pojištění. Je nasnadě, jaké výhody zmíněný model přináší. Mimo jiné je to například úspora času (a tím pádem i finančních prostředků), efektivizace komunikace a rozšíření palety možností.

Co všechno tedy bude naše agentura pro Českou pojišťovnu dělat? Především to bude kreativa a realizace kampaní a mailingů, konzultace a koordinacepři plánování a nákupu médií, testování a optimalizace webů, affiliate marketing nebo poradenství v oblasti sociálních sítích.

Začínáme kampaní

Jedním z prvních úkolů, které MEDIA FACTORY dostala, je příprava a správa kampaně na podporu cestovního pojištění České pojišťovny. V nejbližší době se tak můžete těšit mimo jiné na speciální nabídky, které jsme ve spolupráci s dalšími partnery připravili.

Sdílejte na síti: