CUSTOMER SUPPORT MANAGER

Mám zájem

Jsi profík, který rád komunikuje s klienty a řeší jejich požadavky? Máš dostatečné zkušenosti, chuť, odhodlání, nebojíš se vysokých cílů a nechybí ti úsměv na tváři? Pokud je tvá odpověď vždy ano, čti dál.

U nás budeš dělat práci, která je vidět a k ruce budeš mít schopný tým kolegů, co táhne za jeden provaz. V Media Factory se rozrůstáme a rádi tě přivítáme mezi sebou.

Jaká bude náplň tvého pracovního dne?

  • zajišťovat realizaci požadavků a dokumentací klientů
  • komunikovat s klienty během realizace, tzn. upřesňovat, doplňovat, inovovat a testovat na základě feedbacku klienta
  • řídit plánování realizace požadavků klienta, jejich výroby a změn
  • schvalovat finální výstupy jednotlivých řešení
  • dodržovat rozpočty, harmonogram výroby a kvalitu odvedené práce
  • koordinovat, agilně řídit a podporovat výrobní tým
  • vytvářet fakturaci a reporty odvedené práce
  • vyhodnocovat požadavky klientů i práci jednotlivých členů týmu

Co ti nesmí chybět:

  • výborné komunikační schopnosti (budeš komunikovat s klienty, developery a testery)
  • prokazatelné zkušenosti z oblasti online webových aplikací (tj. praxe na obdobné pozici, např. Service Desk specialisty, Helpdesk operátora, Customer Service specialisty, atd.)
  • analytické myšlení (kvalitní analýza požadavků a chyb)
  • organizační a plánovací dovednosti (jsi schopný rozdělovat úkoly, vytvářet odhady a dodržovat stanovené deadliny)
  • zkušenosti s fakturací a reportingem odvedené práce
  • zodpovědnost (kontrola budgetů i logovaného odpracovaného času)
  • komunikativní znalost AJ
  • důraz na kvalitu práce a zvládání složitých situací
  • nástroje, se kterými budeš pracovat: JIRA – Kanban/Scrum, Pivotal, Balsamiq, Google Analytics, Microsoft CRM, Google apps

Plusové body získáš, když budeš mít:

  • zkušenosti s vývojem webových aplikací
  • zájem o agilní metodiku a vývoj
  • povědomí o UX i aktuálních trendech ve vývoji multi-device webových aplikací
  • znalost administračního rozhraní JIRA

A co ti na oplátku nabídneme my?

  • práci na zajímavých projektech pro významné klienty
  • odpovídající finanční ohodnocení, plus bonusy
  • příjemné neformální pracovní prostředí (šipky, fotbálek, …)
  • fajn kolegy, se kterými se nebudeš nudit (teambuildingy, společné akce, …)
  • finanční i nefinanční benefity, možnost dalšího vzdělávání a růstu

Zaujala tě naše nabídka a už se vidíš v naší společnosti? Pak neváhej a napiš nám na jobs@mediafactory.cz. Rádi se s tebou sejdeme a třeba právě ty budeš náš nový kole na pozici Customer Support Manager.

Projekty

Best web

Nové provedení webu prémiové české firmy v responsivním provedení a s velkými vizuály.

VODAFONE.CZ

Absolutní vítězství v soutěži Web Top 100 v roce 2015 a získáním 100% hodnocení. Dlouhodobé úsilí přináší efekt.

Hypoteční banka

Najděte si cestu na inovovaný web Hypoteční banky s nově přepracovanými kalkulačkami.

Aktuality

Kariéra